Godmorgon gott folk!

Det går åt helvete med att vända på dygnet om jag får säga det själv + att min mamma är trög och vägrar köpa ciggaretter till mig på vägen hem från jobbet. Sen är hon dum för att hon inte vill ta reda på om det finns någonting att göra på hennes jobb så man kan vara där under dagarna och göra lite nytta. Nej, idag är inte mamma snäll. Vi får väl se hur det här slutar. Men men, vaknade vid typ 1 låt och kollade på american hotrods ett tag sen gick jag hit, är hungrig på frukost, men vet inte vad jag ska äta, det har blivit gröt och knäckemacka i typ 4 mornar nu, kanske ska göra en toast med oboy för en gångs skull? Mjo, det lutar nog åt det!

Grattis Malin, frukost klockan 20 över 2 på dagen (synd att kalla det morgon), ja, hur ska detta sluta? Varning alla som går i Hässelby gymnasium att när skolan börjar igen kommer ni inte ha någon glad och trevlig Malin som hon brukar vara. Nej, hon kommer inte vara rolig att handskas med på mornarna. Fråga bara Basse hur glad hon ser ut i väntan på bussen på mornarna på väg till skolan? Usch, ni vill inte ens veta! Nej nu blir det .. brunch ?


- jadu räkan, snart ramlar jag också inget snack om saken, fortsätter det här så kommer vi ha skrapsår över hela oss innan året är slut! dags för hockeyskydd? de ryktas om det ...

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0