Godnatt!

Nu är det dags att gå och lägga sig känner jag, måste vända tillbaka dygnet också. Känns inte som att man varit ledig i snart 10 veckor. Helt sjukt vad tiden går snabbt & det har ändå inte hänt speciellt mycket heller tyvärr. Men men, vi får väl köra på att nästa sommar kommer bli en hit. Då blir det ett försök till att komma utomlands i alla fall vilket skulle vara otroligt roligt.

Lunchade med Jessica idag uppe i Vällingehus. Som vanligt den asiatiska buffén, riktigt gott. Träffade Jossis och Tiffy också en snabbis. Sen satte vi oss på donken med en varsin kaffe och planerade Jessicas födelsedag som kommer äga i år! Efter det en tripp till mormor, fick lite pengar sen ner till Bellan och Jack en snabbis också. Väldigt mycke fläng på oss idag men det var trevligt. Nu på kvällen har jag bara varit hemma och planerat Jessicas födelsedags present med Räkan som vi ska på jakt efter imorgon är det tänkt. Alltid bra att vara ute i god tid, haha jag som skrev i förra inlägget att jag skiter i att planera, lite skitsnack i det hela var det nog trots allt :P, nej men jag och Räkan har lyckats vara smarta för än en gång. Otroligt men sant! Nej, sov gott alla glada! Ny dag imorgon då det tydligen ska vara uppehåll från regnet. Hoppas det, för imorgon är moppen framme igen!

Kommentarer
Postat av: robiN

fan va najs nyvaken lr? haha jo fan jag har precis käkat lunch och nu skall jag "jobba" vidare dvs jag skall kolla youtube och blogga ...:D händer idag då, det är ju lill-lördag :P

2008-08-06 @ 12:16:32
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

aha jobbigt läge... men sugen är man alltid speciellt jag för gissa vad... :D jag är ledig imorgon woohoo :P

2008-08-06 @ 13:06:02
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0