Going down

Jag och Räkan har lyckats kirra Jessicas födelsedagspresent nu. Skönt att ha saker och ting klart, det kanske inte är värsta grejen, men det är någonting från oss till henne, hon blir säkert glad. Mer säger jag inte!
Kom hem vid 6 igår efter alla färder fram och tillbaka överallt med Räkan, käkade sen drog jag iväg hem till Räkan igen. Mötte upp grabbarna vid Conny och fixade öl, tillbaka hem till Räkan. Hem till mig, lämna moppen och ner till eko där vi mötte upp grabbarna, Kim, Conny, Basse och Johan igen så satt vi där och pratade lite och drack öl.
Blev inte speciellt påverkad igår faktist, men det var najs att bara ta det lugnt. Skönt också att regnet höll sig borta igår, men idag ser det inte lika roligt ut faktist. Spelar egentligen ingen roll, har skickat iväg mamma till affärn för att handla "naturgodis" och cola, ska lägga mig i fosterställning i soffan och kolla på Barnhemmet, (någon som vill hålla mig sällskap?) som jag låna av Bellan och Jack.



Vaknade vid 1 av att kudden var blöt och att tårarna bara sprutade, kommer ihåg att jag hade en riktigt sjuk dröm, snarare en mardröm och det fick mitt humör att gå ner lite. För allt kändes så jävla verkligt, det skulle lätt kunna hända. Vilket hindrar mig ännu en gång till att ta första steget fram.



- har också precis kommit fram till att jag har spelat sönder All 4 one - Beautiful as you sen jag vaknade, och kan inte sluta lyssna, sen är så jävla underbar...

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0