Hejdå sommaren!

Nu måste det fan vara höst. Det är väl bara det att man inte accepterat det, men tycker fan ändå att de borde vara sommarväder ute i alla fall till september. Men icke, regn regn och åter regn. Hoppas på bättre väder till nästa helg i alla fall! Jessica ring mig när du ser det här! Idag händer det nog ingenting speciellt, det är söndag. Vilket också är riktigt jävla värdelöst. Nu kommer man tillbaka till tiden då man sitter på söndagarna och verkligen inte vill att helgen ska vara över. Skolan om 3 dagar. Shiet. Aja nej, nu ska jag duscha. Sen ska jag kirra en grej jag ska skicka till fröken andersson lite senare.
Åh, jag vill ha sommar igen!

 
Hejdå Sommaren - Hej Hösten

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0