Höst?

Regnet vill inte ge mig se, inte all blåst heller så det är ju mindre roligt. Det pratas om fint väder i helgen men det ser fan inte så ut när man kollar ut genom fönstret här hemma. La märke till idag för första gången att vissa löv börjar bli gula till och med. Vilket gör mig på lite halv dåligt humör. Man börjar undra vart fan den riktiga sommaren tog vägen(?) Men men, ingenting man kan göra åt. Sitter hur som helst här igen efter middagen, lasagne. Sjönk ner ganska fint, men var inte speciellt sugen på mat tyvärr. Hade tänkt mig att hoppa in i duschen nu, pyssla om mig själv lite, byta lakan i sängen och sen faktist gå och lägga mig och kolla på film. Erkänn själva att det är förjävla skönt att gå och lägga sig nyduschad och ren i en ny bäddad och ren säng. För mig är det i alla fall klockrent!



Så, ingen mer uppdatering för idag. Börjar 8.20 imorgon med Mediakunskap. Vilket innebär att det blir 07 bussen imorgon om det går någon, men det måste det göra tycker jag. Eller om man kanske ska ta moppen och parkera den på ett säkert ställe nedanför Räkans balkong? Hm, det skulle vara riktigt skönt faktist. Sen efter skolan blir det en promenad med Jessica troligtvis. Prata av sig lite, och planera helgen lite fint också! Härligt.
Men som sakt, dags för duschen! Ta hand om er!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0