Hurra hurra hurra!!

Grattis Robin som fyller 20 år idag :) Hoppas du får en trevlig födelsedag bruden! :D



Designen är klar och jag är riktigt nöjd faktist. För att få lite "ordning och reda" också så har jag lagt till 2 nya kategorier för bilder och youtube klipp, resten kommer hamna i vanliga kategorin "allmänt". Så ja, det är det här jag har suttit med under min lördag kväll, tittade lite på Cold Case ett tag också men man fick reda ganska fort vad som hänt och så vidare så kom tillbaka hit relativt snabbt. Suttit och pratat med Manne också som suttit på jobbet hela dagen. Jobbar arslet av sig, funderar på hur fan han orkar men det ska tydligen vara ganska lugnt på hans jobb så, ja haha.

Imorgon då? Ja då är det match mellan AIK - Elfsborg klockan 18.00 så det blir i alla fall till att åka till Solna så man får skrika av sig lite ;D Men nu ska jag faktist gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, måste börja vända på dygnet skolan om 10 dagar! Hur ska jag klara det?

Kommentarer
Postat av: robiN

TACK gumman va söt du är :) weii** jag är bolaget gammal nu :D jippi!

2008-08-10 @ 11:35:09
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0