Imorgon

Ja, jag vet väldigt mycke skrivande om skolan. Men jag orkar verkligen inte. Uh :( imorgon är det dags. Men hur som helst så blev det väl ändå en relativt trevlig sista dag på lovet. Trodde att jag som vanligt skulle få vänta på Räkan så satte mig och pillade lite i photoshop sen skrev hon på msn helt hysterisk och berättade att hon messat mig och allt vad det var. Så hon fick vänta på mig, dock inte lika länge som jag får vänta på henne. 15 min för att göra sig i ordning, ja det är min grej, lägg till 2 timmar och 45 minuter. Ja, det är Räkans grej. Haha!

Åkte i alla fall och hämtade henne vid 8 (?) åkte ner och köpte en cola på videobutiken och sen ner till rosan och träffade, Sara, Erika, Jessica, Matte, Matte2, Emelie, Erikas kompis och Erikas hund :) haha. Satt där till 10 sen rörde vi oss hem. Kom hem, pratade lite med mamma och satte mig här. Loggade in på msn och direkt fick man frågan om vart man tagit vägen. Att man är lite saknad ute på Adelsö och man missat flera fester. Kul att höra faktist, så får väl ta och pallra mig ut dit nästa gång Bellan ska dit och träffa folket där ute också. Det var faktist ett jävla bra tag sen, hmm .. Midsommar tror jag? Helt sjukt, jag som typ bodde där ute varje helg och lov för något år sen. Nu är man aldrig där. Men nu har ju Bellan flyttat till Vällingby också så då är det ju inte lika stor chans att man åker ut eftersom jag brukar bo med henne :)
Men men, jag kan i alla fall lova att jag åker ut så snart som möjligt!

  

Annars har jag inte gjort så mycket, försökte prata med Jessica nu angående hennes födelsedag men hörde henne inte i telefonen så det gick åt pipan. Men vi ska hur som helst inte åka till hennes land som det var planerat (!) Lite små saker har dykt upp så nu har vi onsdag, torsdag och fredag på oss att komma på en plan B! Något som är riktigt negativt är att man inte har några pengar heller. Buhu! Men men, nej nu ska jag kolla lite runt lite. Sen sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bellan

Åååå malin kan du inte klippa bort mig på den där bilden jag ser helt störd ut.

2008-08-20 @ 14:52:18

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0