Jag lyckades!

Ja! Lyckades komma upp tidigt imorse trots allt, eller ja det är tidigt för mig, 20 över 9 imorse gick jag upp, gjorde världens frukost, duschade och fixade. Det som återstår är bara att dra några drag med borsten genom håret och sminka sig lite, sen är jag redo för dagens och kvällens händelser. Troligtvis så blir det öl ikväll, som igår. Lyckades kirra ett flak med Räkan som vi delar på så det blir alkohol till helgen i alla fall. Något jag inte trodde då pengarna ligger på den nivån som de gör. Men men, sitter och väntar på att mamma ska komma hem så man får lite sällskap.

Sen får vi (som vanligt) se vart kvällen för mig. 5 Dagar kvar till skolan börjar :/. Hmm. Ja nej nu är vi glada tjoho!
Skriver lite senare eller imorgon, ha de bra!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0