Juste!

Om ni försöker nå mig, antingen med sms och inte får någon leveransrapport (för er som har det) eller ringer och inte får något svar. Så har jag inte hamnat på mentalsjukhuset än ;) Tele2 håller på att flytta över mitt nummer så jag får abonnemang istället, vilket innebär att jag "försvinner" eller mitt nummer gör några dagar. Än så länge har det inte hänt någonting men det kommer väl imorgon antagligen. Så, för ni som undrar. Så lever jag fortfarande.

Sen måste jag bara säga "Full like a kastrull", "HEMMA" & "Fniss" .
Sleep well or eat shit and fuck yourself! SMACK*

Kommentarer
Postat av: robiN

yey då kan jag vara din fru med glädje :)

du är allt bra en duktig man :) hihi
*

men men annars då allt bra med dig?

2008-09-01 @ 07:14:00
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

hejsanhoppsan falleraleraaa :) ääh du verkar lite nere, ska jag sjunga en sång för dig?

2008-09-01 @ 11:52:47
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0