Kvällens slut

Drog iväg med 3 soppsäckar till Räkan, en på mina ben och 2 till Räkan. Grejen var väl den att det slutade regna när vi fått på oss allting, men men vi åkte i alla fall till Bellan och lämnade filmen, och tog en cigg med dom sen åkte vi ner till rosan där de vanliga satt. Dock drog dom alla när jag och Räkan kom, haha värdelöst men vi va nog lite sena trots allt. Satt väl där i 20 minuter kanske, sen åkte vi också hem. Satte mig här och verkligen hatar min skit dator, den här gamla lådan börjar verkligen säcka ihop nu. Vill ha en bärbar, julklapp 2008 någon ? :) *hundögon*

Nej, känner mig faktist väldigt trött. Så ska kolla bussar till imorgon, möter nog Minella i Vällingby. Tvätta av mig sminket och sen gå och lägga mig och kolla på tv. Jessicas birthday på lördag. Även fast det inte är min födelsedag så ser jag fram emot det :) Krök blir det i alla fall på fredagen, så blir det till att sjunga för full stämma på tolvslaget för lilltjejen!

Godnatt, nya händelser - nya uppdateringar.
Imorgon

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hör av dig när du slutat skolan. Ska spara ditt schema på datan btw, bra att ha så man vet när du är ledig att ringa liksom ;P hihi

är hemma nu förresten!

2008-08-21 @ 12:35:36
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hör av dig när du slutat skolan. Ska spara ditt schema på datan btw, bra att ha så man vet när du är ledig att ringa liksom ;P hihi

är hemma nu förresten!

2008-08-21 @ 12:35:59
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj nu blev det två :S

2008-08-21 @ 12:36:27
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0