Mätt och belåten

Ja vad ska man säga, ännu en halv seg dag som säkerligen kommer sluta framför datan som de senaste dagarna. Inte det roligaste men det är vädrets fel alltihopa. Annars har det varit trippar fram och tillbaka, överallt med Räkan. Men eftersom det är blött på vägarna så blir hon smutsig då jag inte har någon stänkskärm bak på moppen. Så det är ingen hit. Men ikväll vill jag göra någonting ändå, känner faktist ett sug av att gå ut! Men ja, vad ska man göra?



Middag har man i alla fall fått i sig. Pratat lite med mamma och imorgon ska jag till veterinären med en av katterna, mamma skulle följa med om hon kunde gå från jobbet så får se hur det blir med den saken. 20 över 11 ska man i alla fall vara där borta. Annars har dagen inte gått åt till så mycket vettiga saker som sakt. Duschat, kollat på tv och suttit här är väl det ända, de vanliga sysselsättningarna alltså. Hm, tralalalalaa. Trååkigt vääder. Satt faktist och kikade lite hur helgens väder skulle bli och det ser inte ut att bli någon vidare förändring dess värre. Vi som ska åka till Jessicas land och fira hennes födelsedag, verkar lite segt om det ska bli pissväder. Men sist jag pratade med Jessica så skulle hon fundera ut en plan B om A skiter sig. Så än så länge vet man ju inte hur det blir. Men som sakt, man får hoppas på det bästa! Det gör i alla fall jag :)


"När du känner dig tämligen säker på att något spännande ska hända, då är det dags att torka bort honungen från nosen och snygga till sig bäst man kan för att vara beredd på vad som helst. " - haha, Nalle Puh ;D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0