meningslöst men ändå haha

malin | from the moment i saw you säger:

du vet att jag skulle börja kunna gråta av att jag är glad nu va ?

malin | from the moment i saw you säger:

mina ögon är halvfyllda och jag sitter typ och skrattar haha

- Räkan | hej! vill du bli min vän (; haha säger:

(:

malin | from the moment i saw you säger:

shiet nu rinner det hahahahaha

malin | from the moment i saw you säger:

gaah va göööör jag

- Räkan | hej! vill du bli min vän (; haha säger:

tare bara lugnt!

- Räkan | hej! vill du bli min vän (; haha säger:

det är sånt som händer..

malin | from the moment i saw you säger:

det är sjukt HAR ALDRIG VARIT MED OM DET HÄR FÖRUT RÄKAN

malin | from the moment i saw you säger:

hahahah, jag är störd i huvet

malin | from the moment i saw you säger:

asså det är galet vilka känslor helt galet


Kommentarer
Postat av: Räkan

;D

2008-08-11 @ 00:38:20
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0