Nå.. ?

Kvällen har inte fört mig någonstans än i alla fall. Sitter fortfarande här i min morgonrock som jag bott i sen i morse. Duschat har jag i alla fall gjort så det är inte mycket kvar att göra. Vänta på Räkan som skulle duscha, göra sig i ordning och åka och köpa en ny telefon. Wei, kommer nog inte komma hem ifrån inom en eller två timmar. Snarare fyra - fem. För Räkan är som hon är när det gäller att göra sig i ordning. Men men, de ämnet har vi tagit förut, flera gånger. Ska inte tjata ut det, även fast ni kommer få läsa om X antal gånger innan den här bloggen läggs ner.

Nå, hur som helst. Har pratat lite med Robin, som faktist sitter i samma situation som mig och Räkan. Alkoholen är fixad, man har en vän vid sin sida med vart fan är festen? Får se hur detta slutar. Skulle höras lite senare. Nu pratar jag med Kimpa, han är en sån där person man alltid kan lita på när man vill ha öl-sällskap annars också självklart, men när det är öl-sällskap så är det spikat med flera spikar. Så det blir nog troligtvis så att man träffar honom ikväll också! Trevlig trevligt. Men, ja några till vill man ju bli? Jessica är på landet :/ ja, Basse och Conny ska fiska kräftor :P så dom lär man väl inte se röken av. Andra jobbar. Hm! Ja hur ska detta sluta...

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0