Nejmen vadå?

Okej, åter igen är det söndag. Helgen sprang förbi väldigt snabbt men jag har haft det trevligt. Fredagen har nog ett extra plus i kanten då det blev lite kalabalik igår. Men inget mer om det, det "löste" sig eller hur man ska säga. Var i alla fall hos Manne igår i sumpan med några. Kom rätt sent så låg lite efter där ett tag men efter ett tag kom jag igång jag me ;) Pratade väldigt mycket med Mathilda igår, härlig tjej det där. Riktigt underbar! Sen ska vi inte glömma min fru Robin heller, som satt och kollade på Ronny och Ragge med mig efter att alla andra gått och lagt sig. Dock var hon tvungen att dra då hennes bror hade party hemma. Så blev ensam kvar men somnade väldigt snabbt. Vaknade 5 första gången och funderade på vart jag var, sen vid 8 igen då resten av folket redan var vakna. Tog pendeln med Mathilda och oscar, hoppade av i spånga, tog bussen till björnboda och sen fick mamma hämta mig.

Dagens händelser blir till att åka runt överallt, ikea, jysk sen till jakan också, med min mor. Sen ska jag gå och må dåligt efter all alkohol igår. Tack Manne förresten! Sen måste jag bara säga att jag har tjyvat en t-shirt av dig, eftersom du tjyvade min tjocktröja! Men du får tillbaka den, haha den är grå med ett väldigt slitet aik märke på ;) nu vet du! (Ifall du läser det här självklart) Men men! Adjö

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp förlåt för att jag var tvungen att dra igår :/ men vi får la festa mer en annan gång okej?

hihi*

puss

2008-08-31 @ 13:14:05
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0