Nu är det dags!

Ja! Ställde tre olika alarm på klockan för att komma upp idag och det gick bra! Kom upp vid 9 så känner mig väldigt trött faktist. Ska duscha och göra mig i ordning strax. Möta tjejerna i Vällingby halv 2, min buss går 21 så springer väl härifrån runt 10 över någongång för er som vill veta!

Annars har jag väl inte så mycket mer att skriva om det jag hittills upplevt, eller jo! Det är fint väder och jag hade världens världens världens mest sjukaste mardröm inatt :S fyfan, den är för lång för att rabbla upp här och nu men haha heelt sjuk! Men men, skriver sen när jag kommer hem från skolan!



"jag tycker om att lära mig nya saker, men jag tycker inte om att undervisas"

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0