Nu springer det i huvudet igen

Jahapp, dagen har inte varit en hit. Men roligare än att sitta hemma och dega helt själv. Åkte i alla fall till Jessica och hämtade mitt smink och lämnade min gamla telefon till henne som hon ska få låna tills hon kirrar en ny. Sen åkte jag hem, fick reda på allt om skolan av Nille. Mamma kom hem, käkade mat och sen gick till rosan och mötte Räkan. Satt där ett tag sen gick vi till stråket och satt där, vara i fred fick man fan inte vara tack vare en jävla geting jävel. Så vi tog en promenad hem till mig och hämtade moppen och åkte tillbaka igen för att möta Danne som tillslut inte kom i alla fall :/ så då blev det en tripp till vårt älskade max i solna istället för mat. Passar på att synda nu som fan innan man ska komma igång med träningen igen, för när den är igång så blir det knappast nå' max på ett bra tag då asså!

Hur som helst, åkte från max till våran kära bänk vid båtklubben i villastan där man alltid får rensa tankarna lite. Får va på vilket humör man vill och må hur man vill. Där har det allt varit både skratt och tårar, men det är en perfekt plats för det. Efter det drog vi till "arabdalen" och mötte upp angelica och basse. Rökte, satt och snackade lite sen drog vi hem. Nu so, ni förstår sitter jag här och som rubriken lyder så springer alla tankar i huvudet igen. Allt med hur allting är nu och hur allting var då. Tankarna om, ja och så vidare. Nej, jag behöver sova och det ska jag göra nu! Godnatt!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0