Och så var det slut

Ja, man kan väl säga så? Jag är hemma nu efter lördagens upplevelser och på söndagar har man bara ångest så, ja nu är helgen slut vilket är väldigt värdelöst men jag har haft det trevligt. Igår var det dock segt men idag firade vi Jessicas födelsedag :) Hon fick sin fina tavla av mig och Räkan, jag och tiffy gjorde två äppelpajer och jessica hade köpt hem cheesecake, som jag och jessica kom fram till att de smakade skit men äppelpajen var då uppskattad i alla fall :D haha, satt på hennes altan med Kim, Conny, Danne, Kimpa, Rikard, Räkan, Tiffy, Jessosh och Basse (glömde jag någon?) och sen kom Emma och Angelica strax innan vi drog vidare till Lalle och Räkans syster.

Stannade inte så länge, tog sällskap med Basse hem så jag slapp gå själv. Så det är prima. Nu sitter jag här, pratar med M på msn och ska snart sova. Alkoholen gör en jävligt seg alltså! Men men, hörs imorgon ;D

(Bilder imorgon, orkar inte hålla på att fixa med dom nu)   

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack för igår :D <3<3

2008-08-24 @ 11:32:53
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

och tack för tavlan :D:D:D * <3<3<3<3<3<3<3

2008-08-24 @ 12:32:42
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0