Om, om jag kunde...!

Efter X antal timmar, diskussioner och energidrycker har jag kommit fram till en sak. Som jag skrev här nedanför, jag är duktig på att överreagera. Jag säger det igen, ja det är jag. Men visst, jag tycker fortfarande att det är sjukt men egentligen? Varför lägga ner tid på en sån sak. Visst jag mår skit dåligt. Men vad ska jag göra egentligen? Det finns ingenting att göra, inte ett skit. Får fortsätta att leva vidare som vanligt, har varit med om sånt här förut. Varför skulle jag inte kunna klara det nu för? Det här är fortfarande någonting speciellt som jag aldrig stött på förut, det är verkligen det. Så det kommer bli ett rent helvete att reda ut tankar och åsikter nu i veckan, brukar inte vara en person som ger mig men nu orkar jag fan inte med sånt här längre, det är inte meningen att det ska gå som lilla jag vill. Men har jag gett mig fan på att jag ska klara eller göra någonting. Då ska det ske! Och jag tänker inte sitta här och låta jorden gå under.

Så, nu ska jag gå och lägga mig efter att ha vaknat varannan timme under natten då det kändes som någonting skulle hända som inte var bra. Fattar inte hur man kan känna på sig sånt där, helt sjukt. Men hur som helst, ska gå och tvätta av mig sminket, byta om och gå och lägga mig. Imorgon blir det skolan till typ halv 3, sen om vädret tillåter det så ska jag gå en lång jävla promenad och rensa tankarna och reda ut det här med mig själv. Sen får vi se vad som händer. Skulle önska att allt bara var en sjuk dröm, men har nypit mig x antal gånger i armen idag så jag är vaken.

Det sista för idag blir. Om jag kunde, styra över hur jag känner, tycker och tänker. Då hade allting varit så jävla annorlunda. Åh, gah! (Förvåna er inte om jag slutar på mentalsjukhus en vacker dag) Godnatt!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0