OOUU!

Hade tänkt mig en seg hemmakväll idag faktist, är jävligt trött efter första veckan nu i skolan. Men inte alls, har en viss person som är ganska beroende av både mig och min moppe och jag tror nog ni alla kan gissa vem det är. Så det blev till att åka och hämta Mrs Shrimp och sen till statoil och tanka. Efter det vidare till det gamla hedliga dagiset vid rosan. Börjar faktist tröttna på att sitta där dag ut och dag in, men vad gör man inte? Finns inte så mycket ställen att vara på faktist. Hur som helst, träffade de vanliga folket. Satt där och pratade lite, hämtade conny efter ett tag. Satt där en stund till, pratade lite till och nu kom jag hem, precis innan de värsta regnet började. Eller det kanske ser värre ut än vad det är? Äsch strunt samma, jag kom hem och slapp bli för blöt. Toppen.

Börjar 5 i 9 imorgon, slutar runt 2 tror jag. Sista lektionen idrott och efter det upp på jakt efter leggins i Vällingby. Eftersom jag lyckades ta sönder mina gamla totalt, observera TOTALT innan matchen i måndags. Så ja, nya leggins var det. Hem efter det, och sen får man väl se hur det går med resten av kvällen. Väldigt mycket förfrågningar (kan man säga så?) efter designer till bloggar har jag fått också. Egentligen är det väl bra, har man någonting att göra på kvällarna. Men nu när skolan har börjat orkar man fan ingenting, haha. Snart är det i alla fall fredag. Har 8 öl som står hemma hos Räkan och väntar på mig. Och jag känner för en riktig brakfest i helgen, med allt folk och mycke öl :) Skulle sitta väldigt fint. Pratade med Räkan om att nu börjar man verkligen se fram emot helgerna ordentligt igen. På sätt och vis är det väl härligt att få längta lite efter något, men sen kommer de kvällarna då man sitter och är asförbannad för att det inte händer någonting. Låt det inte bli en sån helg!?

Nu ska jag gå upp och lägga mig och kolla på tv, sen sova och upp imorgon vid... Hmm, halv 8 ? nej, 8 får det bli. (Där ser du Räkan, det lönar sig att göra sig i ordning snabbt på mornarna, man behöver inte gå upp så jävla tidigt)


PS. Jessicas båt, är en riktig räserbåt, inget snack om saken! Godnatt! DS.


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0