Pjuuu

När jag släkte lampan igår och skulle somna hade jag förväntat mig en ruggig bakfylla så var duktig och tog för en gångs skull med mig två stora glas vatten upp istället för ett som inte brukar räcka. Men vattnet behövdes inte. Förvånar mig faktist att jag är så pigg som jag är idag haha. Vaknade vid 10 av att mamma stod och tvättade fönstrerna i mitt rum, låg kvar ett tag och vaknade till liv sen upp och käkade frukost. Satte mig här, kikade lite och sen gick jag ner till garaget och hjälpte mamma att renovera en ytterdörr som vi ska sätta upp innan vintern kommer. Var mer jobb än jag trodde faktist, blev helt slut av att skrapa bort allt gammalt skit på dörren med hyvel och allt var det var. Efter det blev de upp i hallen och måla lite små grejer som vi missat. Tog moppen till affärn, köpte lite grejer medan mamma stod och fixade med maten. Diskade och städade undan i mitt rum, bytte lakan och tog ner dvdn i vardagsrummet. Nu sitter jag här och ska bara skriva klart det här inlägget sen blire film med min käre mor.

Gårdagen förresten! Den vart nice faktist, mötte Angelica och Kimpa vid eko, sen Sara, Matte & Erika vid Rosan, tillslut kom Räkan. Satt där ett tag sen gick vi hem till Johan och krökade där. Kom väl hem runt halv 4 och däckade direkt!
Så nu blir det film, sen en dusch och läggdags tidigt, 4 dagar kvar till skolan. Kommit fram till att jag måste kirra lite nya block och det också. Herregud jag som är pank haha, måste kamma ihop pengar till Jessicas land nästa helg också. Mycke som ska fixas men nu blir det till att ta det lugnt i alla fall! Skriver kanske senare igen :)


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0