Sega timmar & ändrade planer.

Att sitta i en liten fullproppad sal och titta på bilder via en overhead-apparat var inte det roligaste jag gjort i mitt liv, plus att jag tyckte kursen med var riktad till handledarna än eleverna. Det lilla eleverna fick lära sig visste jag redan efter att jag tog mitt moppekörkort. Så fuck that, nu ska man bara vänta på att vägverket ska sätta ett OK på alla papper sen är ja ute på vägarna haha, herregud. Måste definitivt börja på en grymt stor parkering, annars kommer jag inte ha någon bil att övningsköra i efter några timmar. Men men, nu är det gjort och hoppas på att allt går snabbt med papprerna! Skulle ju ha uppdaterat igår när jag kom hem men gick raka vägen in och tvättade av sminket och somnade så det blev som det blev. Men men, ingen större skada skedd.

Annars då? Varit i skolan idag, började 8.35 med samhälle. Efter det engelska, lunch och nu sist matte. Slutade 12.55 så det var väl inte så farligt. Men är ändå grymt trött, måste komma in i den här jävla rytmen så man kan gå upp på morgonen. Det blev lite stressigt imorse när man konstaterade att man skulle vara vid bussen inom 20 min, men jag hann för att jag är så grym. Sen nu när Jessica har fått sitt gymkort också måste man sätta igång med det, hon började skolan idag så tror nog hon vill hinna komma in lite i det innan vi sätter igång. Själv har man ju gått i skolan en vecka idag. Ungefär 9 veckor kvar till nästa lov, då är det oktober. Åh, jag som inte vill ha vinter och slask. Aja, desto snabbare det blir vinter, desto närmare kommer man till sommaren igen. Eller?

Hmm, jaja. Nej om man ska äta någonting, sen ska jag till mammas jobb, och sen fixa pluskort. Skulle ju egentligen varit inne i stan nu och lämnat in mitt CV, men det blev ändrade planer. Ska på informationsmöte nästa vecka istället. Så vi får se hur det blir. Hoppas verkligen på det bästa. (Bilder & filmer från matchen i måndags kommer)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0