Söndag.

Undrar vad som hänt med mig på senaste tiden, efter kvällar som gårdagen med öl och vänner vaknar man alltid upp med en ganska ordentlig baksmälla. Man är seg och orkar ingenting. Något som är annorlunda nu är att jag känner mig helt på topp på mornarna. Vaknade första gången imorse vid halv 8. Trodde klockan var runt 10 så satte mig upp i sängen och tänkte gå upp, men sen när jag kollade klockan på mobilen ångrade jag mig. Visst jag var pigg, men det är inte så att man går upp halv 8 i alla fall haha. Så somnade om efter ett tag och vaknade vid 11 igen och gick upp, gjorde frukost; fil & müsli - rostad macka med makrill. In i duschen, städade och vädrade hela övervåningen + köket.
Gick ut och hjälpte mamma lite med att såga ner ved så skjulet är fullt till vintern. Klippte gräsmattan, plockade lite äpplen (^^) haha, gjorde en äppelpaj och sen kom mormor och morfar så satt och pratade lite med mormor.
Dagen gick ruggigt snabbt och nu sitter jag här och har tyvärr ingenting att göra. Hmm, kanske ska gå ner och fortsätta skrapa bort gammalt trams på ytterdörren som vi renoverar? Äsch, vi får se hur jag gör!



Nästa vecka då?
Imorgon börjar skolan 08:55 och slutar 14:35, efter det är det derby, AIK - Bajen. Vilket innebär öl i solursparken innan matchen och sen blire till att hoppa och skrika på läktaren som aldrig förr. Derby är det bästa, älskar stämningen så grymt mycket så det går inte! På tisdag börjar jag 12.00 med idrott och slutar 13:30. Hem till mormor och morfar efter det, byta om och käka sen ner till körskolan mellan 17:30 - 21:00 och gå handledarkursen som man måste gå för att få intyg till övningskörningen.

Sen är det väl inte mycket mer som är inplanerat? Jo! Ska in och lämna ett CV på Bellmans Café på hötorget på onsdag där jag troligtvis (och förhoppningsvis) kommer att få jobb nu till hösten. HEY! Vinden vänder och som vanligt: Jag har aldrig mått bättre! Tjaou!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah först när jag såg "körskolan" trodde jag det va kör med K - inte med schhh-ljud. ja ba vafaan ska malin börja sjunga i kör?!?!? HAHA men det är ju kööra du ska gööra :D haha

min vimsiga skalle!

2008-08-24 @ 22:23:24
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Räkan

HAHAHAHAHA!!! jag tänkte också det.. jag ba va fan! vadå körskola!? :s haha

2008-08-24 @ 22:55:05
URL: http://reekan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hello darling ;) hörde en fågel viska i mitt öra om att du är bäst på att designa bloggar..

2008-08-25 @ 20:08:03
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0