Sug min kuk...

... som jag inte har. Kära vänner och icke vänner, sitt inte och förbered er på de vanliga glada och trevliga (?) inläggen av fröken nordstrandh just nu och en tid framåt. Förvirrad, fundersom och så in åt helvetes irreterad - ja det är jag det. När saker och ting sägs i rena lögner så känner jag ingen speciell lust att ens engagera mig. Inte för ett endaste litet öre!
Helgen var grym, jo visst självklart, men som vanligt så är söndagar dåliga dagar och den här suger verkligen någonting riktigt riktigt stort! Fyfan säger jag bara, vet inte vad jag ska säga ens? Det finns inga ord för vad jag känner just nu.

Hur som helst så tycker jag väldigt mycket om min fru robin, mitt husdjur räkan och fröken på junibacken. Resten kan fan gå och hänga sig. Okej kanske inte, överreagera är jag duktig på att göra ja det vet jag. Men lögner är något av det v ä r s t a som finns!

Nej, nu ska jag rasta skaldjuret. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: robiN

jag tycker om dig oxå :) men om jag är din fru så är du min man och det betyder ju nästan att jag måste städa diska och laga mat :/ hmm jobbigt :/

2008-08-31 @ 20:41:50
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0