Tjululu!

Jag säger det igen, fyfan vad jag mår bra just nu. Det är helt sjukt vad bra jag mår. Att vakna på morgonen med ett brett leende på läpparna har behövts väldigt väldigt länge efter allt strul här hemma med rättegångar, pengar och min relation till mamma. Men nu är jag så in åt helvetes lycklig bara! Det som känns ännu skönare med allt är att jag kan komma tillbaka till skolan och vara glad, vilket ger mig mer lust att göra det jag ska. Sköta mig. För nu är det dags att göra det i skolan också. Sen i slutet av augusti ska jag och Jessica börja ta tag i våra liv också, haha. Träning ett par dagar i veckan och jag har satt upp mitt mål till nästa år. De flesta av er vet hur envis jag är, har jag bestämt mig för någonting så händer det, det ska hända så är det bara!

Helgen har varit trevlig. I fredags var jag, Conny, Kim, Räkan & Angelica hemma hos mig och drack lite, körde ölspelet och satt och pratade ute på altanen, sen kom Danne efter ett tag och sen Matte lite senare på kvällen. Vid 10 - 11 drog vi hem till Jessica men blev inte kvar så länge. Luften gick bara ur en efter vår promenad från mig till Jessi. Så det blev en relativt tidig hemgång för oss alla.

Igår, lördag vaknade man upp tillsammans med en förvånadsvärt pigg mamma springa omkring i huset. Hade förväntat mig att hon skulle vara väldigt dålig då hon och Klasse varit på fest på Söder kvällen innan men icke, hon var i full fart på dagen och allt. Klasse var det väl lite värre med haha. Gick upp, duschade ja ni vet, alla dessa morgon sysslor. Sen kom min farbror hit och vi käkade en grymt god middag. Dessvärre som alltid när jag planerat att dricka på kvällarna så brukar det serveras vitlök till middagen, vilket inte är speciellt charmigt när man sen träffar folket på kvällen. Men men, matte kom senare på kvällen, vi gick och mötte Räkan och drog upp till Kimpa där de flesta var. Satt mest och pratade med Mannes syrra största delen av kvällen, men det var riktigt trevligt. Likaså som hon är en riktigt trevlig tjej!

Idag är det planerat att käka på max i solna med Räkan, dock så svarar hon inte på telefonen så hon är nog tvärdöd efter gårdagen då vi gifte oss och allt. Jaja, ska fortsätta tracka henne! Tack alla ni som var med igår för en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: robiN

haha bra där fan nu blev jag hungrig... morr* jag är inte så värst bakis just nu men var det när jag vaknade i vällingby klockan 9 i morse haha :)

2008-08-03 @ 15:59:33
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack för en trevlig kväll själv :)<3

2008-08-03 @ 16:59:43
URL: http://angelicaawageborg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0