Today, it's your day!

Gårdagen blev väl inte så lyckad som väntat. Satt hos Räkan till typ 11 och kände oss allmänt sega och uttråkade. Gick ner till rosan och mötte Matte, Erika, Emelie och Erikas kompis. Så gick vi ner till piren där några gamla "skolkompisar" var. Träffade Leo och Ted :) mina jäääätte gamla klasskompisar, men framför allt Leo som man känt sen man var yttepytte liten, så det var trevligt. Leo var en väldigt snäll sak som bjöd mig på mat på statoil, perfekt att vi har så nära dit då vi bor väldigt nära varandra, bara fotbollsplanen emellen :) haha.

Nej men, satt där nere i någon timme sen drog vi hem allihopa, var inte riktigt något drag och jag kände mig seg efter skolan och allt. Så kom väl hem här vid halv 3, nykter och trött. Men men, hur det blir ikväll är väl en annan fråga.


Grattis i alla fall till Jessica, en av mina absoluta närmaste vänner. Nu är du 17 år och lika gammal som mig, så kan väl inte säga att du är liten längre, eller jo för du kommer alltid vara mindre än mig :) Vi har haft våra mot och medgångar, men satan vad roligt vi har haft det tillsammans, vad är det nu 3 år? 2005 va? Eller kanske till och med 2004? Äsch, det spelar ingen roll. Jag vet att jag kan lita på dig till 100 och att du alltid står vid ens sida. Det räcker för mig! Hoppas i alla fall att du får världens bästa dag gumman! Det förtjänar du. Jag älskar dig <3


Nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag duscha och göra mig i ordning. Måste få tag på fröken "fylla födelsedag" och sen drar jag nog till henne. Måste få tag på fröken Räka också, vilket blir lite svårare. Men men, adjökens

Kommentarer
Postat av: Jessica

taaack sötnos!!!! älskar dig massor!!!!!!!

2008-08-23 @ 13:02:47
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0