Tordag.

Än en gång var det en sån där helvetisk morgon då man inte orkade gå upp. Usch, tänkte verkligen strunta i matten imorse med icke. Upp kom jag och klarade hela skoldagen. Skönt, torsdagen är avklarad och imorgon är det fredag. Men jag vill ha helg nu! Inte imorgon nu! Jag behöver få sova lite tycker jag. Ikväll blir det i alla fall ingen utgång för min del, ska nog slänga mig i soffan och kolla på Hancook och Kung-fu pandan :D

Inga cigg har jag heller kom jag på nu, och min mamma är snål som en jude och vill inte köpa nya till mig. Ruuligt, aja, det känns som att malin kommer vara en ganska trött och arg malin idag. Inte roligt. Men men, vad ska man göra? Nu ska jag duscha, och sen typ sova... Skriver lite senare igen. SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0