Torsdag!

Pratade precis med Jessica som kommit hem från Växjö igen. Har fan inte träffat henne på ett tag men det ska jag göra imorgon för då ska vi fira hennes födelsedag. YEY! Måste hem till Räkan idag också en snabbis och fixa det absolut sista med fröken Söderbergs present också, sen är det bara ölen kvar och jag är redo för en fullspäckad helg. Eller ja, så fullspäckad är den inte än men man kan ju hoppas på det bästa liksom.

Idag började väl skolan lite mer på allvar, hade ju lektioner idag vilket jag inte hade igår. Började med textkommunikation, pratade mest om vad ämnet innebar och vad vi skulle göra. Efter det lunch. Matte med min mentor, gjorde vi inte så mycket heller. Lite repetition från ettan och så fick vi godis, hihi. Sen historia då vi också bara gick igenom vad vi skulle göra och så vidare. Så egentligen kan man väl inte säga att allt har börjat på riktigt. Det blir väl så till nästa vecka troligtvis. Fixade mitt IG i svenska idag också. Tycker det är riktigt sjukt att min gamla lärare satte IG för att jag missat att snacka om någonting i 5 minuter inför klassen (?) Sjukt. Ja, det är bara förnamnet. Pratade i alla fall med henne idag, tog med mig Anna Nille och Minella och pratade i 5 minuter om när jag var i USA. Så nu har jag vitt VG i svenska i alla fall. Kanske blir ett MVG till sommarn ;) fick ju det i nian i alla fall. Woho!

Nu mår jag bra igen som jag brukar göra i och för sig, men skolstarten gjorde mig på lite dåligt humör men det har gått över. Nu är det bara lite pengar man skulle behöva så är allt perfekt. Ska åka upp och köpa en väska att ha i skolan och ett tioämnesblock när jag får pengar har jag kommit fram till i alla fall! Men men, nu ska jag ta någonting att äta sen kolla lite på tv. Uppdaterar ikväll igen :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0