Wohoo!

Sorry för en riktigt dålig uppdatering igår! Får skriva av mig här och nu istället, skrev fan inte ett enda inlägg igår kom jag på men men! Var i alla fall hos Jessica med alla vänner! Riktigt roligt faktist, trevlig stämning och härligt folk! Precis vad jag behövde. Dessvärre gick Jessicas dator sönder igen, först blev den snodd, sen gick högerklicksknappen sönder. Och vad jag kommer ihåg från igår så funkade inte "musplattan" ordentligt :/ shit asså, inte bra! Så Jessica ville att alla skulle dra på kvällen så då gjorde vi det till slut. Jag, Manne, Räkan, Martin, Angelica, Kimpa, Rikard och Robin (glömde jag någon?) Hur som helst, Kimpa ville till rosan dagiset haha varför vet jag fortfarande inte, men vi kom i alla fall till statoil. Där allt möjligt roligt hände, alla åt mat, jag fick till och med i mig väldigt mycket av räkans french :D haha, Jag och Robin gifte oss, Räkan och angelica gifte sig, Manne somnade i en busshållsplats hmm, och jag konstaterade att jag är för kort för att kunna komma över staketet vid statoil smidigt, så nu sitter jag här med en ispåse på mitt knä som är blått och typ upprivet ? Haha, men jag är glad ändå :D Håller på att få bilderna från gårdagen av angelica nu, sen är det robin och räkan som ska få skicka deras också :)

Pratar med Mathilda nu, och det ryktas om att jag ska på kräftskiva ikväll? :)
Bilder kommer lite senare eller imorgon! SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0