Wooah!

Hej, jag är på väldigt bra humör idag igen vilket innebär att Malin är en glad Malin idag så det är skit bra! Kvällen blev trevlig igår, Kimpa tog hem lite folk så drack vi lite så det var härligt att få träffa lite folk. Blev en tjocktröja fattigare också ;) men det är lugnt. Kirrade en ny mobil igår också :D Yeey! En Sony Ericsson S500i om det säger er någonting? Troligtvis inte, men är otroligt nöjd med telefonen och det bästa var att man bara pröjsade 160 spänn för den efter att jag fick ett tillgodokvitto på min gamla telefon. Så jag måste väl tacka Basse för att han tappade den i marken och för att Manne spillt öl över den, annars skulle jag inte sitta här helt nöjd haha :)



Dagens upplevelser blir en annan fråga, började dagen med att dricka väldigt mycket vatten, ta en lång kall dusch och käka lite havregrynsgröt med en macka och multivitamin juice. Smarrigt, sen har jag bara suttit här och pumpat sönder Simple Plan - Take my hand så min mamma blivit galen och inte pratar med mig MOHAHA! hihi (a)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0