Wow!

Jag mår bra som ni vet, känns väldigt konstigt att jag ofta på senaste tiden startat upp ett nytt inlägg med den meningen. Men jag kan nästan inte förklara hur bra jag mår. Har aldrig varit den som haft världens självförtroende under mina dagar, i helvete heller men allting har ändrats. Visst jag kan inte säga att jag är snyggast, bäst och vackrast. Eller jo bäst kan jag säga att jag är, det har ju till och med Robin erkänt för mig. Men bara om hon är livets mening och det är en självklarhet att hon är det!

Men det är så, just nu skiter jag fullständigt vad folk tycker och tänker om mig, visst har jag gjort det ett tag. Men det är annorlunda nu. Förut kan jag nästan säga att jag var rädd för att möta dagen efter, nu tar jag dagarna med stormsteg. Lever livet som det kommer. Skiter i att planera. Fuck off nu kör vi liksom! Nej men det är helt sjukt vad allting kan vara underbart ibland, samtidigt som allting kan vara skit en annan period. Men nu är nuet och vi lever i det och jag känner mig så in åt helvetes självsäker! Ska nog passa på att tacka alla mina vänner också för alla gånger de har funnits vid min sida!



-  jag vet att ni älskar mig !

Kommentarer
Postat av: robiN

Du är allt bra cool du :D bara så att du vet, men men va har du för dig för nått skojj idag då må tro? :D

2008-08-06 @ 08:54:49
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den första bilden gilla jag ;-)

Dessutom är du är jääävel på attt planera. det är du nämligen bra på :p

2008-08-06 @ 09:33:55
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0