Andra advent

Skönt att tiden går fort nu, snart är det julafton och allt. Mysigt, längtar riktigt mycket faktist! Helgen har varit lugn, dock hade fredagen sina planer men som snabbt suddades ut då vi fick vänta på vårt dricka i två och en halv timme! Det var inte roligt att stå där ute och frysa röven av sig, nej nej aldrig mer i alla fall aldrig på en fredag! Höll på att somna när jag kom in i värmen hemma hos Erika efter att jag fått mitt dricka. Satt där ett tag sen tog jag sällskap av Sara hem. Kom hem tidigt vilket var skönt, igår var det Salem, trevligt det också. Träffade lite folk man inte träffat på ett tag och så. Och idag blir det lika lugnt, ska nog skriva lite på ett skolarbete som ska vara klart på fredag. Sen får vi se vad som händer, kanske ska övningsköra beroende på om muppen kommer hit ^^ sen får vi se om mamma och jag åker till rusta och handlar lite smått, möjligtvis kolla på tapet till mitt rum också, ska ju göra om hela rummet. Ut med det blåa och in med mörka mysiga färger istället! Mamma och jag har också lyckats sätta upp lite belysning i trädgården också, får se hur det lyser om någon timme när det blivit lite mörkare!

Annars så får ni ha det så bra, så hörs vi senare eller imorgon! Ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0