Annandag jul

Det hände inte så mycket igår kväll, så jag och räkan satt hos mig till typ halv ett då hon blev hämtad av sin mor :) Hon fick sin födelsedagspresent också, hoppas du blev glad! Men det verkade det som i alla fall :)
Nu snart ska jag möta matte och sara vid eko, jag och matte ska käka i vällingehus på den asiatiska buffén som jag suktat efter nu ett tag! Mamma är bakis, så det blir ändå ingen mat här hemma idag, ska köpa chips och cola åt henne på vägen hem, haha!

Annars blir det nog lugnt ikväll, hade tänkt att dricka. Men bara tanken att gå upp 9 imorgon för att sen åka in till stan med mamma och kolla mellandagsrean känns inte speciellt lockande med en baksmälla. Så det blir nog till att bara vara hemma. Men det är skönt  det med! Nej nu ska jag strax börja röra mig. Ha en bra kväll allihop :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0