Dålig uppdatering

Måste be om ursäkt för en dålig uppdatering de senaste dagarna, men har haft fullt upp med skolan och det. Hade ju prov idag i mediekunskap, började plugga som ett djur igår när jag kom hem från skolan ända fram tills jag gick och la mig. Förstår inte vart jag fick all ork ifrån! Har ju blivit så stört skoltrött den senaste tiden så det är sjukt, har aldrig varit såhär less på skolan som nu. Men men, glad är jag över att jag orkade plugga igår för det lönade sig, svarade på allt på provet och var tvärsäker på allt så det minsta jag kan begära är ett VG!

Men men, idag ska jag försöka ta det lugnt i alla fall. Även fast jag bör plugga matte. Har ju prov nästa torsdag om massa skit som jag inte fattar någonting om, och sen veckan efter det har jag det första matteprovet som jag skulle gjort för någon månad sen. Men var ju tvärförkyld så missade det. Shiet, jag suger på matte verkligen, i alla fall matte B. Jävla skit ämne, jag kommer då aldrig använda mig av massa x och y och paranteser och byta tecken hit och dit och förenkla och skit i framtiden. Fan har de uppfunnit miniräknaren så ska den väl användas, bara man kan plus, minus, gånger och delat sen är det bra för mig!

Sen påtala om någonting helt annat. Det snackas ju lite om julkalendern runt omkring en. Har faktist inte ens hört vad det är för någonting i år. Men tycker bara det blir sämre och sämre med åren, kanske för att vi blir äldre men det kan inte bara vara det!? Hur som helst, vilken julkalender tycker ni varit bäst hitills? Mysteriet på Greveholm LÄTT!



3.36: - AJ! Lillan, varför skrek du inte!? Dig kan man inte lita på ...

4.12: - Igår var det en rustning, idag en ost med hål i. Vad äre imorgon?
En tandborste som röker fredspipa eller en babian som över tango?!


4.42: - Nu vill jag att ni ropar så högt och tydligt när det blir bra bild.
- JA, HERR KANTARELL!


7.20:
(Det bästa i hela jävla serien)
- Okej ungar, syns det nått? VA?! Ni får skrika högre!
Ivar! Syns det något?
- Kolla! Spöket! Det var så han såg ut.
- Nu hände det nåt!


(forts. 8.44:)
- Aaaaaaaaaaah!!!
- Nu äre bra! Nu är det dåligt! Nu är det bra! Nu är det dåligt!
  Nu äre bra! Nu är det dåligt! Nu är det bra! Nu är det dåligt....
  NU ÄR DET BRA!! Nu är det dåligt.. Nu är det bra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: jaa herregud det va tider det :) jaa vi får se, det är ju rätt litet så man får ju inte plats med så många så vettifan om det blir nån inflyttningsfest. Men jag ska köpa en inflyttnings-blomma :)

2008-12-03 @ 22:18:36
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHA läääätt GREVEHOLM!!! jag och jessica kollade på 7 avsnitt idag :D



årets julklalender suger.. har bara sett fem minuter men det var nog.

2008-12-03 @ 22:20:44
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhopp och go´morgon allt bra med dig?

2008-12-05 @ 08:23:20
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0