Dan före dan ...

Ja, fan vad tiden har gått fort nu är det julafton i övermorgon också. Men det är mysigt som sagt. Sov ju hos mormor igår för att hämta min mosters fadderbarn från Ryssland på Arlanda i morse vid 9, jovisst. Gick upp halv 8, käkade en macka och gjorde mig i ordning. Så satte vi oss i bilen, jag, mormor och morfar raka vägen till arlanda. Kom in vid 9 och planet hade landat en kvart förtidigt. Vilket inte gjorde så mycket, så där stod vi vid ankomsthallen och väntade, och väntade, och väntade. Pratade med folk i informationen 3 gånger och efter en timme - en och en halv timme så ringde vi till personen som har hand om allting i Sverige. Nej då hade de mailat ut något brev att ryssarna hade gjort någonting fel med papper och skit så barn från tre olika barnhem kom inte med planen de skulle på. Så nu ska han inte komma över huvudtaget. Hm, ja så det var ju lite halv onödigt att man åkte dit, hade inte behövt egentligen men gjorde det för att mormor bad om det så ville vara lite snäll. Men icke, jädrans!
Men men, käkade middag där, mamma kom också efter jobbet sen åkte vi hem, fikade lite, kollade på Simon och Tomas sen kikade vi lite på datorer och så, om mamma har fått in pengarna på sitt konto imorgon så blir det till att köpa en bärbar dator imorgon. ÄNTLIGEN!





Se på fan vad nöjd jag kommer bli av dessa julklappar!
- Acer Extensa 5620
- Wireless Optical Mini Mouse, med inbyggd usb-minne
- McAfee virusskydd
- 1000 GB extern hårddisk
- Datorväska

och det är bara från gudfar och mr hemlig.
(ja, jag är sjukt jävla glad)
Låt oss fan hoppas på att pengarna har kommit in på kontot imorgon bara!

Kommentarer
Postat av: Jessica

synd de där med ryssen ;( att dom inte kan hålla reda på saker o ting...

Najs med bärbar data ju! God jul hjärtat!<3

2008-12-23 @ 19:21:27
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0