Från det ena till det andra

Hm, har suttit och kollat lite bilder på skivor, lyssnat på gammal musik haha, vilka tider det har funnits, helt sjuka och helt underbara. Då allt var typ... perfekt? Det är inte det att man alltid krökade, man alltid hade saker att göra. Visst är det en del av det hela, men det jag saknar mest är sammanhållningen. Man hade sitt lilla såkallade "gäng" och det vara bara dem och inga andra. Inga nya personer som dök upp och det skedde typ aldrig någon förändring. Man tog dagarna som de kom och man hade alltid, i alla fall nästan alltid kul. Kanske inte just då, men om man tänker tillbaka så ler man, i alla fall jag. Nu har allt blivit så komplicerat, den ena är på ett ställe, den andra på ett annat och så vidare. Det har kommit in nytt folk, som bara kommer liksom, saker förändras. Jag kan inte säga att jag är avundsjuk på något sätt på någon eller något, nej nej verkligen inte. Det är inte min grej, men... det är någonting som jag ändå inte kan acceptera. Kanske att allt går vidare tillslut, att saker och ting splittras och inte blir som man tänker.. eller?



Så, har också hunnit med att kolla på x antal delar av One tree hill, jag hade förutsatta meningar om den serien när den gick på tv kan jag säga. Shiet, har blivit helt fast! & jag som aldrig brukar fastna i tv program och så, haha! Ska kolla på något avsnitt till, sen får vi se om jag går och lägger mig. Är ganska seg + att det är middag hos mormor imorgon med största delen av släkten så man bör väl vara ganska pigg. Hoppas Oscar kommer så jag slipper sitta där själv bland alla andra alkoholpåverkade vuxna saker. Har ju små kusinerna men om vi säger så här så är det nog inga man typ går ut och röker med eller ngt om man säger så :P Tar med mig kameran som är fixad nu också, ska lägga den på laddning ikväll så imorgon kväll eller på söndag kommer det förhoppningsvis upp lite nya bilder för en gångs skull. Låt oss se hur det blir med det också! Ha det bra, hoppas ni har en förjävla trevlig kväll ...

- Juste!
Fick VG på mediekunskapsprovet förra veckan! Och VG på flytta hemifrån projektet för ett tag sen, härligt :) Samhälleprov på onsdag, och matteprov någon gång under veckan också. Än en gång, låt oss se hur det blir med det!

Kommentarer
Postat av: Räkan

men det är inte säkert :p vi ska bara kolla.. hihi

inte för att jag vill flytta men mamma vill "komma bort" från hässelby..

inte för att jag tror att med är bättre i viksjö men men :p



:o näe det har vi inte, vi får ta o göra det snart ;D hahah

2008-12-14 @ 14:46:35
URL: http://reekan.blogg.se/
Postat av: Räkan

det*

2008-12-14 @ 14:48:55
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0