GRATTIS RÄKAN!

Ja, eftersom klockan är efter tolv så är det Räkans födelsedag idag, och inte vilken födelsedag som helst utan hennes 18års dag :) Grattis grattis!



Hur som helst, innan klockan hann hamna över 00.00 så har jag hunnit med att åka in till stan och vandra runt med mamma i lite drygt fem timmar. Började på sergelstorg och slutade i gamla stan. Det var skönt faktist, bra väder och det förvånade mig att det inte  var mer folk än det faktist var. Kanske är så att de flesta var inne igår redan(?) Men men, kirrade två par nya mjukisar, en kofta från gina och en klänning som jag kommer att ha på nyår främst. Väldigt enkel, svart med lite strass på. Hittade den inne på någon lite halv udda affär inne i gamla stan för 150 spänn. Tänk, jag älskar mellandagsrea. Mor min fick med sig två nya tröjor och en ny väska, så ja lite shopping blev det trots allt. 
Juste! Köpte ett par örhängen och en kortare piercingstav till tungan också, den andra är överdrivet för lång, men men intressetomtarna hoppar...

Efter det kom jag hem, mamma och jag käkade. Sen mötte jag Sara och irrade runt lite var stans i någon timme då vi inte fick komma hem till Manne och Kimpa. Så kom väl hem här någon gång vid nio och började rensa bland alla bilder och all musik på gamla datorn och la över dem till den här. Blev klar nu. Så, nu ska jag sova. Imorgon blir det nog till att möta Bellan i Vällingby vilket var ett tag sen, efter det så vet jag inte. Försökte få reda på om Räkan tänkte styra upp någonting men fick inget svar så.

Nyår är halvt planerat också, det pratas om fest på Adelsö och om det blir så åker jag dit. Här hemma händer det ju ofta att saker och ting inte går som de vill. Så då kan man lika gärna vara på den säkra sidan, vill vara hemma men ja, nej det känns inte okej.



- tänk va skönt allting var när man var liten ...

Kommentarer
Postat av: Räkan

hihi tack :D:D <3

2008-12-28 @ 18:59:07
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0