Julafton

Vaknade av att det började drälla in massa god jul sms :) mysigt, lite förvånad blev jag över några jag fick, trodde jag verkligen inte skulle få en god jul hälsning av de personerna faktist, men blev lika glad ändå!
Det är alltså julafton, helt sjukt. Det är nu de senaste dagarna man typ har börjat fatta att det faktist är jul. Någonting som också är helt otroligt är att det faktist snöar!! Inte mycket, men man ser i alla fall de små flingorna där ute :) hur härligt som helst! Julskinkan var färdig imorse när man vaknade också, tog en macka och varm choklad och tittade på hitta nemo med mamma som gick på ettan. Nu är det ronja på fyran också :) Ja för typ ett halv år sen låg man hemma hos manne med Jessica och slöa med ronja och pizza, och nu sitter man här med julmust och pepparkakor haha, helt sjukt vad tiden går snabbt.

Nu ska jag bara ta det lugnt, ska till mormor vid tre så det är ingen bråska. Mamma håller på att sy mina axelband till min klänning nu så slipper man oroa sig för att den ska hamna fel, när den är klar ska jag nog börja göra mig i ordning lite långsamt. Hoppas tiden går fort! Vill öppna mina paket, framför allt det största med min dator i (som mamma tvingade mig att slå in igår när vi kom hem efter vi köpt den). Ska ta med mig modemet upp till mormor eftersom vi har ett mobiltbredband så blir det inte så jobbigt. Så uppdaterar när jag är där istället :) God Jul allihopa! Hoppas ni får en bra julafton!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0