Kalle, julmat och julklappsöppning

Ja, nu sitter jag här vid min nya ögonsten. Kommer slita den med hälsan så det skriker om det, min lilla älskling. Haha!
Nu sitter vi här och kollar på Most funniest home videos. Klockan 8 börjar tomten är far till alla barnen, så grym film! Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktist, är helt extas över datan :P Annars fick jag; en platt-tång, tre nya klänningar, 500 spänn, strumpor (haha) och sen alla grejerna till datorn. Så det är helt klart en bra jul, med bra julklappar!

Vet inte hur länge vi blir kvar här, men jag har ju den här att roa mig med. Nu de närmaste dagarna blir det lugnt, mamma ska iväg med klasse imorgon och träffa några kompisar, och sen på krogen så det blir ensamt imorgon, får se vad jag gör. Har ju en jävla massa filmer och one tree hill avsnitt att kolla på så haha! Sen måste jag träffa Räkan också och lämna hennes födelsedagspresent, tror hon vill kolla den själv först då den kan vara lite personlig hahaha! Aja vi får se när det blir!

Ha en fortsatt bra julafton allihopa! :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0