kvart i halv fem

Fick min asiatiska mat från vällingehus efter allt, smarrigt var det. Dock skulle de stänga halv fem och vi var där kvart över fyra eller som kinesen i kassan sa när vi fråga hur mycket klockan var; Kvart i halv fem! Så det var jävligt utplockat i buffen men fick med oss lite grann i alla fall :) Efter det gick vi till lidl och jag handlade till mamma, sen gick vi till k fem och fastnade där då vi hittade ett par sköna stolar i värmen, då det var svin kallt ute och vi inte visste vad vi skulle göra. Men de stängde efter ett tag de med. Sen fick matte för sig att han skulle ha glass på donken, så då satt vi där ett tag också. Efter det träffade vi Saras syrra vid tuben typ som skulle till Manne och Kimpa. Så jag och sara drog till mig och lämnade mammas grejer, och matte drog hem. Så åkte jag och Sara till Hallonbergen till grabbarna, första gången jag var där efter de flyttat. Jätte mysigt, härligt ställe. Passar perfekt för de där två små nissarna. Julgran och tomtar var det också, haha :) sött.

Stannade inte så länge, vi kom väl vid 7 och drog med 20 i bussen, tog sällskap av Sara och hennes syster eftersom jag ändå inte skulle dricka eftersom jag ska upp imorgon, och för att alla som var där säkert skulle supa hela natten lång. Pallar inte åka hem själv därifrån! Så nu är jag hemma i min säng, ska kolla lite på tv och fundera över mina nyårslöften. Ska försöka sluta röka, dock tror jag inte att jag kommer att lyckas, sen ska jag fan ta tag i träningen. Morfar har sagt att han ska betala ett gymkort åt mig, och matte har sagt att han ska gymma med mig (jag kommer kalla honom för min personliga tränare, haha) Så det blir bra, kommer ihåg när Kimpa fick för sig att jag skulle börja gymma med han och manne, TJENA! Manne är stor som ett hus och kimpa kommer väl dit någongång också kanske, hehe :) Så kommer jag där , jävla fluga som inte pallar ngnting. HÖHÖ, pinsamt! Nej så jag håller mig till Vällingby och Matte som kan hjälpa mig att hålla koll på mig själv :) Så slipper man allt jävla snack bakom ryggen om att man är både det ena och det andra. Inte för att det tar så jävla hårt, men alla har en bakgrund. Jag också. Ciao


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0