Mitt i julstöket

Tjululu, nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev. Har helt tappat lusten med det här med bloggandet, så funderar på att ta bort bloggen inom en snar framtid faktist. Känns ju lite halv segt, men jag har mina egna tankar om det här med bloggandet så. Men vi får se, man vet aldrig.

Hur som helst, julafton om fyra dagar, det blir bara jag, mormor, morfar och mamma i jul igen hemma hos mormor och morfar. Eftersom ingen av oss kunde fixa kattvakt så blev det inge Dalarna, vilket verkligen suger vill bara komma bort från den här jävla hålan faktist. Kommer till Vällingby i alla fall, som om det gör någon nytta. Men me, alla julklappar är klara, julgranen är klädd, den största delen av julstädningen är klar, kylskåpet är proppat, pepparkakor, julmust och skumtomtar fyller skafferiet. Känns skönt, först och främst att det faktist är jul, att få den där stämningen i kroppen när man sitter med familjen och så, sen för att få det överstökat. Efter jul och nyår är det nya tag som gäller, och jag har bestämt att det ska bli mitt år. Inget jävla "sommaren - - - - kommer bli den bästa, med massa minnen" jag har slutat tänka så, för jag har lärt mig mycket under de här senaste månaderna. Så det ska för min del, bli mitt år sen skiter jag i resten. Ska verkligen försöka fixa skolan nu utan problem nästa termin, och i april sticker vi till Riga i typ 3-4 dagar med några från en kurs jag ska gå i vår. Sjukt najs, skolan står för flyg fram och tillbaka, boende och mat alla dagarna, det ända man behöver ha är fickpengar. Så det ser jag fram emot, då jag faktist har fått bättre kontakt med folk i klassen!

Aja, men det är i april. Nu det närmaste dagarna är det nog ganska lugnt, imorgon ska jag till mormor och käka och sova där, för att hämta Maxim på arlanda på måndag, så ska vi typ på julmarknad och sen hem till kusinen. På tisdag ska jag och mamma troligtvis åka och kirra en bärbardator som förtidig julklapp av min gudfar och... ja, uuh secret. På onsdag är det julafton och sen blir det lugn och ro hela lovet, ska försöka träffa Bellan också för att få ur mig lite och så. Sen lämna över en viss födelsedags present någon dag också, sen är det väl nyår också, får se vad som händer då!

Min kamera funkar också förresten, men det får bli bilder någon annan dag. CIAO FUCKERS!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0