Pointshop.se

Okej, jag är tillbaka igen i världen med gratissidor. Började ju med gratisbio och tyckte att det var helt perfekt, sen har jag hållt på med alla de sidorna som ungefär är likadana som den. Men nu ikväll hittade jag pointshop.se. En heeeelt otrolig sida kan jag lova er, nu på kanske en kvart har jag tjänat ihop nästan 4000 poäng + att man fick ungefär 4000 poäng när jag skapade kontot, så nu kan jag t ex beställa hem filmen "Den där mary", "Ice Age", en musmatta haha a och en jävla massa annat. Har också skapat en blogg som är inskriven till mitt konto på pointshop så jag får 200 poäng per inlägg jag skriver.

Testa sidan, ni kommer absolut inte att ångra er!!


kolla in bloggen också om ni vill :)
http://nordstrandh.pointblog.se/

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0