Söndag

Jahapp så var julen förbi, tycker inte att det känns så, men that's the way it is! Tre dagar kvar till nyår, får se vad som händer och sker. I och med att det inte blir någon dricka ikväll så har jag öl till nyår vilket är skönt. Så man slipper hålla på att oroa sig om det. Dock önskar jag mig faktist några/någon bacardi men det går nog att fixa på ett eller annat sätt!

Träffade Bellan idag som bestämt, kom upp till Vällingby runt två så gick vi runt lite, sen kom jack ner så käkade vi. Inte mycket mer än så, nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt. Det är svinkallt ute så ut ska jag inte, det lär väl ändå inte hända någonting. Har inte fått reda på någonting i alla fall. Men men, funderar på en ny design till bloggen igen, men det känns ändå lite värdelöst i och med att bloggen till 90 % försvinner efter nyår så. Har inga nya ideér heller + att då måste jag instrallera photoshop på den här datorn, fast det måste jag ändå göra någongång så (höhö) Nej, den får se ut som den gör, inget mer med det. Nu ska jag ta ett glas cola och sen sätta mig och roa mig med någonting annat. Ses!


Edit:

Kanske ska bloggen hinna fylla ett år innan jag tar bort den? Jag skapade ju den i år den fjärde januari så, men vi får se, vad tycker ni själva?

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0