Söndag, tredje advent

Ja så var det söndag igen, ärligt talat så har jag inte den där söndagsångesten som de flesta (inkl. jag) brukar ha, då för att skolan är över på torsdag och man får vara ledig någon vecka. Så det är skönt, dock borde jag sitta och plugga till samhällsprovet men har ingen lust, och har man ingen lust blir det ändå inget bra utav det hela. Dagen då, vaknade runt halv ett, åt frukost och kollade lite på One tree hill, efter det blev det städning och sen lite mer One tree hill och sen mat, har inte gjort speciellt mycket efter det. Tagit det lugnt bara.

Gårdagen vart trevlig, mer än förväntat faktist. Men bilder blir ni utan då min kamera fortfarande är trasig även fast den varit på lagning. Jag säger då det, köp ingenting på NetonNet i Veddesta eller vart det nu ligger, allt vi har köpt därifrån går fan bara sönder. När vi va inne och lämnade in min gamla telefon i våras någongång fick man köa i ca 20 min innan man kom fram till "kassan". Hm, ja ingen hit precis. Men men, gårdagen var det. Åt ju middag hos mormor och det, jätte mysigt men mycket mat och till och med alkohol som serverades. Tyvärr så vart vi inte så många som vi egentligen skulle bli, men vi blev några stycken i alla fall, småkusinerna, moster, jag, mormor, mormors kompis, morfar och mamma. Oscar kom förbi en snabbis också. Satt mest och pratade hela kvällen, men det var mysigt faktist. Moster blev ju lagom på lyset där ett tag, men det är ju så jävla roligt kan jag säga! Haha, ja ... Så, så är det. Men nu ska jag ta en cigg och sen gå och lägga mig tror jag! Hoppas ni haft en bra helg!



- Alla kvällar är mörka, mörka och dystra. Men sen kommer morgonen som är ljus. Med en ny start och nya händelser. Du är aldrig ensam. Det finns alltid någon som tänker på dig, dag som natt, natt som dag. Lär dig det, så kan du se allting mycket ljusare. Tvivla aldrig på dig själv, då löser sig ingenting.
- Mormor

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0