Tisdag

Åh är helt seg, tror fan jag håller på att bli utbränd tack vare skolan, och jag vet att jag inte är den ända. Nåja, det är inte långt kvar nu så vi får hoppas på att det går fort. Har matteprov på torsdag som kommer gå åt helvete, det vet jag. Var på en extra lektion idag men fattar fortfarande ingenting, hoppas på att när jag ska göra omprov nästa vecka att det är samma prov som de andra fick, har ju faktist lyckats fixa det provet, med facit ;) hihihi jag lär nog inte få så många julklappar av tomten i år inte om jag fortsätter så, fast jag har faktist varit snäll i år. Satt och funderade på det att det här året har gjort mig äldre psykiskt, allt skit med janne, alla bråk och tjaffs med mamma allt. Jag har fått känna på hur det är när man blir äldre och ska flytta och sköta sig själv, för det är i princip det jag fått göra det här året. Så mycket som jag gjort här hemma, hjälpt mamma, satte mig på ett jävla slavjobb för att få pengar och verkligen försökte, det har jag aldrig gjort förut.

Men jag känner mig redo, jag känner mig redo för att börja ett eget liv, starta ett nytt kapitel i livet. Efter jul och nyår hoppas jag på att ha ett jobb som jag kan ha utanför skolan, övningsköra som fan, fylla 18 och så fort som möjligt fixa körkort, utomlands ska jag försöka komma också sen får vi se vad nästa höst ger, har jag ekonomin så blir det nog en början till att leta eget. För jag känner mig verkligen redo för det här.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är också helt utbränd :( även om det inte är så så orkar man ingentnig verkligen! JULLOV NÄSTA TACK!

2008-12-09 @ 20:25:40
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är också helt utbränd :( även om det inte är så så orkar man ingentnig verkligen! JULLOV NÄSTA TACK!

2008-12-09 @ 20:25:54
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: Räkan

tack gumman <3

2008-12-10 @ 19:42:09
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0