ajfan

okej, nu har jag varit dålig .. har inte skrivit på evigheter!
fattar inte, tycker inte jag har haft så mkt att göra
men tydligen har jag väl haft det :S
det har i alla fall inte hänt ett shit den här veckan,
varit hemma alla dagar, och i tisdags var räkan
och basse här så skulle vi kolla om vi fick igång min
moppe vilket inte gick, så efter ngn timme eller två
gick vi upp och tittade på 50 first dates ett tag
sen gick dom hem.. det är väl de ända som hänt den här veckan!

har varit hemma från skolan igår och idag,
kände mig så jävla förstörd i onsdags så
mamma lät mig vara hemma (a)
men problemet är att sidan man ska sjukanmäla
sig på vill inte funka idag så .. -.- , men får se
om den kommer igång senare!

ikväll SKA det hända någonting, annars vet jag
fan inte vad jag gör, de två senaste helgerna
har varit heeeeeeeelt jävla döda, de kanske
till och med är de tre senaste :S , äsch
det har i alla fall varit riktigt förbannat tråkigt
så nu får de fan ta och hända någonting!!

nej, nu ska jag gå och ta en cigg, och en
av vaniljbullarna mormor bakade igår *bigsmile*
hahaha ..

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0