alla hjärtans dag :)

yey, 14 februari, alla hjärtans dag .. mm , mysdag för min del i alla fall
eftersom jag förblir sjukling .. fast känner mig otroligt mycket bättre
idag faktist, men håller mig hemma från skolan imorron också,
mamma är ändå ledig imorgon eftersom hennes kompis
kommer hit med sin kompis och ska fälla den stora jätte
gigantiska eken på tomten *äntligen*  så jag får sällskap under dagen i alla fall :)

mormor kom hit idag med mina tio rosor till mamma som jag
bad henne köpa eftersom jag inte vill gå ut nu när jag är sjuk o så ..
fina va dom, mamma kmr nog bli glad :D
& så har jag och tiffy känt varandra i 4 år idag, helt knäppt egentligen
att de va på just alla hjärtans dag vi träffade varandra och att
vi fortfarande är vänner :) rätt ballt haha ..

har precis käkat pannkakor till lunch =b smarrigt :)
ska städa undan lite i köket och så sen, och när mamma
kommer hem blire god middag och myskväll hela kvällen :D
ska spela lite need for speed nu haha, har mina perioder
när jag fastnar för det (a)

image34 

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0