bröööööm brööööm

ja de va väl typ så det lät när moppen gick igång efter månaderna i kylan,
haha fy fan vad jag kämpade höll på i typ 40 minuter innan den kom igång ..
men men, ska i alla fall inte ute och åka på ett tag ställer väl på den i april
eller något kanske, får se :) det är ju mormor som betalar för sex månaders
försäkring så hon får väl va med och bestämma .. men april blir egentligen bäst
för då kan jag köra april, maj, juni, juli, augusti och september sen är det ju
ändå dax att ställa av den igen typ ..

men men, annars har det inte hänt speciellt mycket att idag än de jag redan
skrivit om, har tittat på gamla filmklipp från telefonen när jag och min kusin och maxim
var i dalarna, fy faaan vad jag saknar de dagarna, helt underbart väder och allting men främst
av allt så va det sommar, jag säger typ i ett klipp att nu är klockan snart 00.00 och det var
fortfarande ljust ute och man gick typ i uppvikta byxor och tunn tjocktröja!
FY FAN VAD JAG VILL HA SOOOMMAAR !!!
annars har jag bara suttit och fifflat med några simpla grejer i photoshop, men har
blivit helt inne i att göra rum och sånt det är skit kul fick de i uppgift i skolan
och nu när jag har de på datan hemma så har jag gjort det också, skit
kul eftersom jag typ brinner för inredning och sånt :D

ska pilla lite till nu, ska försöka lära mig lite nytt, får kika runt lite på
nätet om de finns några tips och sånt! photoshop is the shit asså haha !

    

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0