febervarning, & det är vår nu!

jag har blivit sjuk :/ , på riktigt också .. inte skolsjuk utan sjuk! ^^
feber, huvudvärk och så nära till kräksjuka .. ISCH
och det är fan favoritväder ute idag, sol och blå himmel
och termometern visar fan 13.8 grader i solan .. galet myys
och så måste man hålla sig inne. det här suger ..
har i alla fall kommit fram till att jag älskar
sparris soppa, märkte de nu igår eftersom de är de
ända jag levt på den senaste dagen.. men fan va gott det är :D
går nog inte till skolan på resten av veckan, ganska najs egentligen
för sen är det bara nästa vecka kvar och sen är det sportlov :))

imorron är det alla hjärtans dag också, det är min och tiffys
årsdag eftersom vi träffade varandra första gången på alla
hjärtans för typ 4 år sen, egentligen skulle vi åka in till stan
och promenera lite och bara va, men som sakt, så är man sjuk.
måste ringa mormor imorrn och be henne gå och köpa tio rosor
och komma ner och lämna dom hos mig eftersom mamma
alltid får rosor av mig på alla hjärtans, så mormor får kirra
det så ger jag henne pengar sen .. hon har ändå aldrig ngt
att göra på dagarna , bara ringa och tracka mig eller mamma ^^
så de löser sig säkert ..  :)

jag har väldigt tråkigt faktist .. har suttit inne på pa och facebook
hela dagen, men fan det blir så jävla långtråkigt till slut
och på tvn visar dom bara skit grejer så det är ju inte ngt
speciellt med det heller .. får väl sätta igång need for speed
spelet och hålla på med det ett tag .. låta dom här typ
3 ½ timmarna gå tills mamma kommer hem, då får man
lite sällskap i alla fall, och ikväll blire grey's anatomy!
wooohoo säsongs start, jag och mamma kommer sitta
bänkade framför tvn :D

 


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0