hahahahha !

sitter här och asgarvar åt tobbe som är med i i en annan del av köping,
han är så jävla klockren så det går inte, jag älskar fan honom !
"jag tror jag har fått exem i mig!"
ja, herregud ..



idag är det i alla fall söndag, veckans bakisdag för min del i alla fall,
hade jävligt trevligt igår i alla fall om jag minns rätt .. mötte räkan
och sen gick vi upp till basse och träffade lite folk där, krökade lite
och så! rörde mig hemåt vid ett tror jag, kände att det blivit lite
för mycket alkohol och på vägen hem kom jag från till att jag ALDRIG
ALDRIG ALDRIG ALDRIG ska dricka ren sprit igen för att bevisa att
jag inte gör ngn min, de förstör bara kvällen ^^
men men, som jag skrev idag har det varit bakisdag, en lugn
hemma dag med mamma, vi har fixat lite i hallen med målningen
eller ja spacklingen är det nu eftersom tapeterna som vi målar över
lyckades lossna på lite olika ställen så de blev till att slipa ner !
men men , och sen blev det middag med miami inc och
i en annan del av köping.. och nu sitter jag här och garvar åt
tobbe filmer på youtube, men ska börja släcka ner och de nu
känner att jag börjar bli jävligt trött !
godnatt ! ;D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0