I'm a real wild one, wild one (8)

tralalalala wild oooone hahaha, sitter och lyssnar på min pa låt,
en gammal jävel men blir fortfarande lika glad när jag hör den,
tycker den påminner om sommaren och massa saker :D

ååh vill ha sommar nu nu nu asså, kan den inte fatta att
den är som inåthelvetes efterlängtad ?! åååh, sommaar
blir helt hajpad ! haha men idag är det i alla fall sista
februari, fast egentligen skulle det ju vara den första
mars idag om det inte skulle varit skottår, det skulle
varit bättre :P snart är det första aikmatchen också :)
längtar tills att stå där på norra och komma hem utan något
röst haha, första året nu som jag har årskort, kommer säkert
blir sjuk kul i alla fall ;D

och imorron blire dop i lovö kyrka, så det blir nog till att
ta det lugnt ikväll så man ser någorlunda ok ut imorgon
och inte helt slut och hängig! ska bli kul faktist att träffa
släkten och så, alla små kusinerna eller ja Mira och Tintin haha

image56

underbara barn, och så ska det blir kul att se Saga också som
ska döpas har inte sett henne sen hon var nyfödd typ i somras.
dom växer ju så snabbt när dom är små :)
lägger nog in lite kort imorgon, har i alla fall inte klädångest
det blir mina svarta skor med klack, min svarta trenchcoat,
jeans och kanske den där vita tröjan med svart siden band
som jag köpte på gina tricot .. hmm haha det blir nog lite
ångest imorgon trots allt (a)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0